آموزش

چگونه می توان پست های حذف شده در تلگرام را بازیابی کرد؟

آیا می خواهید مطالب حذف شده از تلگرام را بازیابی کنید؟ به عنوان مدیر کانال تلگرام ، ممکن است برخی از پست ها را حذف کرده و بعد از مدتی پشیمان شوید! آیا فکر می کنید راهی برای بازیابی پست های حذف شده تلگرام وجود دارد؟ همچنین ممکن است سوال های دیگری نیز مطرح شود که برخی از آنها عبارتند از:

  • چگونه می توان پست های حذف شده را در کانال های تلگرام بازیابی کرد؟
  • چگونه عکس های حذف شده را بازیابی کنیم؟
  • چگونه فیلم های حذف شده را بازیابی کنیم؟
  • چگونه GIF حذف شده را بازیابی کنیم؟
  • چگونه استیکرهای پاک شده تلگرام را بازیابی کنیم؟

می توانید برای مدتی به پست های حذف شده از کانال خود دسترسی پیدا کرده و مجدداً آنها را در کانال خود منتشر کنید. برای انجام این کار با کالی بویز همراه باشید.

یکی از ویژگی های جدید اضافه شده به تلگرام “Recent Activity” یا فعالیت های اخیر در کانال های شما است. برای دسترسی به پست اخیراً حذف شده ، باید وارد این قسمت از کانال خود شوید.

البته به خاطر داشته باشید که این پست ها پس از مدتی برای همیشه از تاریخ کانال شما حذف می شوند. بنابراین پس از یک دوره زمانی خاص ، فقط می توانید به پست های حذف شده دسترسی داشته باشید.

بازیابی پست های حذف شده در کانال تلگرام

مهم ترین موارد برای جذب بیشتر اعضای کانال های تلگرامی ، پست های منتشر شده است. شاید پستی را حذف کرده باشید و اکنون می خواهید آنها را بازیابی کنید. چگونه پست ها را بازیابی کنیم؟ برای این منظور میتوانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به صفحه کانال تلگرام خود بروید.
  2. برای ورود به تنظیمات کانال خود ، نوار بالا را لمس کنید.
  3. روی “نماد مداد” در بالا ضربه بزنید.
  4. بر روی دکمه “Recent Activity” کلیک کنید.
  5. اکنون می توانید پست حذف شده را پیدا کنید.
  6. پست را در کلیپ بورد کپی کرده و در کانال جای گذاری کنید.

بازیابی عکس های حذف شده در تلگرام

برای انجام این کار ابتدا به برنامه گوشی “My Files” یا “پرونده های من” بروید. در صورت نداشتن این برنامه میتوانید آن را به صورت رایگان از  Google Play بارگیری کنید.

بعد از وارد شدن به برنامه روی «Internal Storage» ضربه بزنید. سپس به پوشه “تلگرام” رفته و پوشه “تصاویر تلگرام” را باز کنید. در این قسمت می توانید عکس حذف شده خود را پیدا کرده و آن را ذخیره کنید.

چگونه فیلم های حذف شده را بازیابی کنیم؟

ما یاد گرفته ایم که چگونه عکس های حذف شده را به راحتی بازیابی کنیم ، برای بازیابی فیلم های حذف شده نیز میتوانید مراحل بالا را طی کرده و پوشه “تلگرام ویدیو” را باز کنید.

 اگر در قسمت “Telegram Video” فایل ویدیویی زیادی دارید ، ممکن است حافظه دستگاه شما به زودی پر شود. زیرا فیلم ها فایل های بزرگی هستند و می توانند عملکرد دستگاه شما را کاهش دهند.

چگونه GIF حذف شده را بازیابی کنیم؟

تلگرام از فایل های GIF پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید از آنها استفاده کنید. GIF به معنای “قالب مبادله گرافیکی” است و یک عکس متحرک است. اگر برخی از GIF ها را در تلگرام حذف کردید و می خواهید آنها را بازیابی کنید میتوانید مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. به پوشه “تلگرام” بروید.
  2. بر روی پوشه “Telegram Documents” یا اسناد تلگرام کلیک کنید.
  3. می توانید فایل GIF حذف شده خود را در اینجا پیدا کنید.

چگونه استیکرهای پاک شده تلگرام را بازیابی کنیم؟

استیکرهای تلگرام در واقع مجموعه ای از شکلک ها هستند که توسط برنامه نویسان ساخته می شوند. برای بازیابی استیکرهای حذف شده میتوانید به سابقه گپ خود رفته و اگر قبلاً آن را ارسال کردید، آن را پیدا کرده و ذخیره کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه تغییر مالکیت کانال، گروه و ربات تلگرام

یوسف وفایی

فارغ التحصیل کارشناسی IT، علاقه مند به برنامه نویسی و علم امنیت، عاشق یادگیری حرفه های جدید، کنجکاو برای همه چیز، همچنین همیشه تلاش میکنم تا به هدفم برسم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دکمه بازگشت به بالا